26 Mayıs 2015 Salı

Angry Mom-Kızgın Anne

Gönderen Unknown zaman: 03:13
                 

16 bölüm olmasına rağmen bana daha uzunmuş gibi görünen yeni dizim hakkında şimdi yazıcam.
Angry Mom kısa bir süre önce final yaptı. Oyuncular bile diziyi kurtara bilmemiş bence. Konu itibariyle nedense bana sıkıcı geldi. Belki bir az kısa olsa daha güzel olurdu. Mesale mini dizi gibi bir şey yapa bilirdiler. Dizilerimi yarıda bırakmak gibi bir huyum olmadığından sona kadar izlemek için mücadile etdim:)) Ama bazı yerlerin sararak izlemek zorunda kaldım. Neyse diziyi çok kötülemeyimde konusuna geçeyim:D
 Dizi Okulda zorbalık gören kızını korumak için liseli olmak zorunda kalan anneyi konu alıyor. Jo Gang Ja (Kim Hee Sun) kızını gençlik yıllarında doğurdu. Ama babasının kim olduğunu kızına söylemiyordu. Dİzinin sonlarına yakın her şey açığa çıkdı. Jo Gang Ja kızını korumak için  her yönteme baş vursada hiç kimsenin yardım edemiyeceğini anlayip en sonda liseli gibi okula sızdı:D ve kızıyıa beraber okulda olan tüm çoçukları korumağa çalıştı.
Birde okula yeni gelen öğretmen vardı-Park No A (Ji Hyun woo) Doğurusu dizinin başlarında o kadar da gözebatan bir karakter değildi. Olmazda olurmuş yani. Ama sonlara doğru bir yükseliş yaşadı sanki:))  Ben sona kadar Jo Kang Ja'la arasında bir şey olucak sandim ama nafile;)
Dizi de beyenmediğim şeyler:
  1. Kadının 37 yaşı olmasına rağmen 19 yaşında biri gibi görünüp her kesi inandirması. Nedense bana hiç inandirici görünmedi. Okulda o kadar kişiden birinin bile bunu anlamaması daha beter bir durum. Dizi bile olsa en azından birazcık gerçeklik olmalı:)
  2. Okulda o kadar zorbalık oluyor ama hiç kimse bir şey yapmıyor. Her kes kendinden rütbece büyük olanlardan korkuyor. Bu ne yaa. Anlamadığım bir şey var Korede her okulda çoçuklara zorbalıkmı yapılıyor? Eger öylese peki neden ebeveynler bunu normal bir şey gibi bunu kabulleniyorlar?...
  3. Hiç kimsenin bir şey yapamadığı okulda Jo Kang Jo gelip her şeyi değiştiriyor. Ama bir tek okulda değil hemde devletin içinde de değişikliye sebep oluyor. Hangi anne kendi başına Eğitim bakanını bile işinde uzaklaşdırıp tutuklata biler... söyleyin bana arkadaşlar yanlışmıyım yaa:)))
Dizide beyendiğim noktalarda vardı tabiki. Mesela bir annenin kızını korumak için yapdıkları çok güzel anlatılmış. sevdiğim oyuncular vardı. Sonra Ji Soo gibi oyuncu ile beni tanıştırdı. Dizide Ko Bong Dong karakterini canlandırıyordu. 18 yaşındakı çoçuğun kendinden defalarca büyük bir kadına aşık ola bileciğini öyretdi bana. Aşk yaş tanımaz♡♡ doğru söylüyorlar.
Dizi hakkında bu kadar. izleyip izlememek size kalmış. Vaktiniz varsa izleyin yoksada bir şey kaçırmazsınız. Diziyi sarıp izlediğim için fazla replik paylaşamıyacam. Ancak bir-iki replik bulabildim;))


İlk önce amcamızın repliklerin paylaşacam. Büyüklere hürmet:))
çok doğru söylüyor


amca oğlunu iyi tanıyor:D

Şimdi diğer replikler:





















bu kızlarıda sevdim ben ya;))

                                                   yorumsuz:DDD


Ve yazımı bu güzel sözler'le bitiriyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın:)


                     


0 yorum:

 

kiki riki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review