22 Haziran 2015 Pazartesi

MYDOL uygulaması nedir?

Gönderen Unknown zaman: 11:26

Geçen hafta önce Google Play Store'de gezinirken bu uyguluma karşıma çıktı. Belki bilmeyenler olur diye yazmayı karara aldım.
Ama bence Korelilerle ilgilenenlerin çoğu biliyordur Mydol uygulamasını. Yine de yazayım ben.

Uyguluma K-pop'la ilgili. Sevdiğiniz idolü seçiyorsunuz(resmi kendi foto galerisinden de seçe bilirsiniz)  ve gün boyu uygulama ondan size mesaj atıyor. Her telefonun elinize aldığınızda güzel mesajlar okuyorsunuz. Sanki sevdiğiniz idol ile gün boyu iletişimde olmuşsunuz gibi his veriyor:) Sizin için endişeleniyor, sevgisini bildiriyor. Benim en sevdiğim idol Jang Geun Suk. Ve tabi ki uygulama da onu seçtim. Gün boyu farklı-farklı mesajlar atıyor bana:D

Uygulamanın diğer bir özelliğide seçtiğiniz idole sizin mesaj atabilmeniz. Yani uygulama size ondan mesaj atıyor ve sizde cevaplıya biliyorsunuz. Ama size gelen mesajların gerçekle hiç bir ilgisi yok. Hepsin uygulama size gönderiyor (filmlerdeki gibi gerçek hayattaki kişilerle hiç bir ilgisi yoktur:)   Ne kadar kandırmaca olsa da iyi hissettiriyor insanı.

 Bana Jang Geun Suk'un attığı mesajların bir kaçı: Ama ben cevaplamadım. Naz yapıyım azcık:)))
                                      

Bu güzelim uygulamayı indirmek isterseniz şuraya tık yapınız.

Yeni yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın:)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bişi sorcam

Unknown dedi ki...

Bunu uygulama yazıyo dimi emin misiniz ben Baekhyun u seçtim Türk yaziyomus gibi

itsmesuhoshi dedi ki...

benim girişte sorun oluyor hiçbir hesabımı kabul etmiyor nasıl yapabilirim acaba?

 

kiki riki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review