20 Haziran 2015 Cumartesi

Aslında........

Gönderen Unknown zaman: 11:14


Aslında her günümün aynı olduğu rutin hayatımdan bıkmış durumdayım.
Hayatım "Yatcaz kalkcaz, yatcaz kalkcaz" şarkısındakı gibi. Ama bende "Hop ordayım" yeri eksik. Aksiyon falan istiyorum. Dünyaya bir defa tur atıp, gözle görülmeyen küçük böceklerden ( nasıl göreceysemse artık), en büyük hayvanlara kadar, her şeyle karşılaşmak istiyorum. Aslında bana tatil lazım. Anladım bunu.

Tatilinde tam zamanı ya. Şu beni ızgara gibi kızartıp bir güzel pişiren sıcağın yerine daha soğuk ülke seçip tatil yapasım var. Biliyorum, biliyorum normal insanlar sıcak ülkelerde broznlaşmak, güneşlenmek ister. Anormalim bunu da  biliyorum. Yüzüme vurmasanız da olur:)

Ama tatil nerede, ben nerede. Aramızda kilometrelerce mesafe var. Benim para biriktirmemle tatili beklesem torunlarım ile beraber giderim her halde. Hatta birer selfie İle İnstagram'da bu anımı her kesle paylaşırım (o zamana kadar instagram'ın "i"si kalırsa eğer:)

Ehh neyse yaa. Benim tatil rüyamdan bu kadar. Aslında böyle giderse de sadece rüya olarak kalacak. Gidip uyuyayım bari. Rüyamda belki Norveçe, İsveçe falan giderim:)

Yeni yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın:)

0 yorum:

 

kiki riki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review