16 Haziran 2015 Salı

Dream Knigh konusu

Gönderen Unknown zaman: 09:25


Yine başka bir   web mini dizi'le karşınızdayım. 12 bölümden oluşan dizinin her bölümü 10-15 dakika arasında değişiyor. 


Ha Joon annesini kaybettikten sonra tüm mal varlığı akrabası tarafından ele geçirilir. Ve kendisi bundan böyle  karavanda yaşamağa başlar. Çocukken annesinin verdiği 4 küçük oyuncak bebekler ise tek arkadaşı. 

Oyuncak bebekler tılsımlıdır. Ve bir gün Ha Joon'nun mutluluğunu yeniden kazanması için canlanıp onunla yaşamağa başlıyorlar.

 Birde dizide GOT7 diye grup vardı. Ama maalesef kendilerini hiçmihiç tanımıyorum ( çok cahil kaldım:)  Sonradan bu grup üyelerinin de geçmişte oyuncak bebek olduklarını öğreniyoruz. Ama bir sebep yüzünden artık tamamen insan olmuşlardır.
Dizi boyunca bu çocuğun konuşmaması için adeta yalvardım:D Yüzü çok dadlu onu biliyorum. Ama sesi, konuşma tarzı çok kötüydü. Yeni konuşmayı öğrenen bebek gibiydi(  bu sözlerim ile Bam-Bam'ı seven hayranlarını kızdırdıysam özür dilerim)




Dizi hakkında bu kadar. Yeni yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın:)


Not:Dizinin sonunun ne olduğunu tam bilen olursa bana da söyledin lütfen:) Sonda kavuştular mı, ayrıldılar mı anlaya bilmedim.













0 yorum:

 

kiki riki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review