26 Haziran 2015 Cuma

School 2015-İyi mi kötü mü bilemedim...

Gönderen Unknown zaman: 03:47


Bu gün izleyip bitirdim. Ama sevmedim nedense... Zorla bitirdim de diyebiliriz.
 Kızı zaten bir çok dizide görmüştüm. Sevdiğim genç oyunculardan biridir. Sarı civ-civi (her kes öyle diyor) hangi dizide gördüğümü bir türlü hatırlayamadım. Diğer oğlanı ise ilk bu dizide gördüm. Oyuncular iyi hoşta konusu ilgimi çekemedi maalesef. Karışık geldi bana. Sonu ise tamamen felaket oldu benim için. Ben sarı civ-civ ile olacağını düşünürken kız gitti diğerini seçti. Ve beni diziden tamamen soğuttu. Replik de düzenleyemedim. O yüzden bu dizi hakkında yorumumu yazmayı düşünmüyorum:( Belki başka bir zaman yeniden izleyip seve bilirim. Ben bazı dizileri ilk izledikten sonra seve bilmiyorum. İkinci sefer izledikte ise fikrim değişiyor:) Zaten bu diziyi seven çok.( anormallik bende galiba) Neyse ya siz izleyin bana bakmayın. Ben diğer sefer  yeniden izleyip yorumumu yapacam^_^

Yeni yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın:)

0 yorum:

 

kiki riki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review