2 Haziran 2015 Salı

Exo Next Door-Kim istemez böyle komşu.

Gönderen Unknown zaman: 12:55


 Exo Next Door web dizi olarak yayınlandı. 16 bölümcük mini bir dizi...  Her bölüm ise 10-15 dakika arasında değişiyor. Sadece son bölümde bize bonus olarak 20 dakika yapmışlar saolsunlar:D 
Dizide Exo'nun 4 üyesi başrolde oynuyordu.( Baekhyun, D.O, Sehun,Chanyeol) Diğer üyeleri ise bazı kısımlarda göre bilyorduk malesef.. 

Konusu kısa olarak şöyle: Youn Hee ( Moon Ga Young)  çok utangaç bir kızdır.
 İnsanlarla konuştuğunda yüzü kıpkırmızı olur. Utangaçlığı yüzünden ilk aşkına itiraf edemeyip, aşkı sadece dramalarda izler. Bir gün yan komşuluğa birileri taşınır. Evi temizliğe gitdiğinde komşusun Exo olduğunu öyrenir. 
Ama Exo üyelerinden Chanyeol kızı zaten tanıyormuş. Neredenmi? Onu da diziyi izleyip öyrenin ^_^

Üyelerden D.O'nu  zaten "It's Okey It's Love" dizisinden tanıyıp sevmişdim.
 Diğer üyeleri K-Pop dinlemediğim için normal olarak pek fazla tanımıyordum. Diziyi izledikden sonra ise EXO fanı oldum diyebiliriz. En çokta bu diziden tanıdığım Cheanyeol'un fanı oldum ben ya. Çok şirinmiş:)


Birde kız bana  nedense Siwon'nun kadın versiyonu gibi göründü.



Bölümler kısa olduğu için bazen neyin ne olduğunu anlamakta zorluk çekiyordum. Keşke bir az uzun olsaymış. Kısa olduğu için fazla replikde çıkaramadım malesef:(  Bir kaç tane anca bulabildim.
                                         


Youn Hee ancak bu kadar güzel anlatıla bilirdi. Dizide kızımız bir ara Cheanyeol ile kayıp olmuştu. Kardeşide Youn Hee'ni aramak için kayıp ilanı hazırlamış:))) Yanaklar kıpkırmızı. 
                                

Youn Hee neredeymiş diye sorarsanız işte cevabı.....


 Dizinin bölümleri bir az daha uzun olsaymış keşke. Ama yine de bence izlenecek dizilerden. Zaten kısa. 3 saatlik süre içinde izleyip bitire bilirsiniz. 

Dizi hakkında bu kadaR. Yeni yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın:)












0 yorum:

 

kiki riki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review