18 Haziran 2015 Perşembe

Let's Eat 2-Afiyet olsun:)

Gönderen Unknown zaman: 07:17
Dikkat: Dizide bolca yemek var. Ac zamanınızda izlememenizi tavsiye ederim:))


İlk sezon da olduğu gibi ikinci sezonunda konusu Kore yemekleri ile ilgili. ( Bu sezonda bir az farklı olarak hint, tayland gibi ülkelerinde mutfağından bahsediliyordu) 


Gu Dae Young (Yoon Doo Joon) ilk sezonda olduğu gibi sigorta şirketinde çalışıyor. Yemeğe çok önem veren biri. Let's Eat adlı blogunda yedikten sonra boş tabakları çekmesi ile meşhur:D  Birde aramızda kalsın çok şirin:)) Her kesle çabuk arkadaş olma gibi yeteneği var.

İşine yakın olması için bir apartmanda oda kiralar. Ve yeni komşuları ile tanışır. 


 Beak Suji (Seo Hyun Jin) Gu Dae Young yan komşusu ve yazar. Çocukken fazla kilolu olduğu için hep alay konusu olmuştur. Ama sonradan kilolarını atmayı başarmış.. Yemeği ne kadar çok sevse de diyet yüzünden yemeğe  hasret kalan biri.Kilolarını atmasının ise tek sebebi kendine koca bulup mutlu mesut yaşamak.     
        
 Gu Dae  Young ile ilkokuldayken sınıf arkadaşıydılar. Çocukluk yıllarında bazı sebepler yüzünden(spoi vermemeğe çalışıyorum) ondan nefret etmeğe başlar. 
İlk başlar yan komşu olduğunu öğrendiğinde bundan pek haz etmez.  Sonra ise Gu Dae Young İle anlaşma yapmayı karara alır. Anlaşmağa göre Gu Dae Young onun patronu ile arasın düzeltip evlendirmeyi başarırsa, bununda karşılığında Beak Suji onu affedecektir. 

Konusu ilk sezon'la ayni olsa da oyuncular tam farklıydı.Büyük anne, ev sahibi, gizemli çocuk, şirin kız(ben taktım bu ismi) gibi  karakterler sezonun yenilerinden. İlk sezondan kalan bir tek Gu Dae Young'tu. Geçen sezondakı kız zaten sevmemiştim. Oğlandan çok büyük gösteriyordu. Bu sezondakı kızı ise bana itici gelen gözlerini çıkarsak sevdim. Bu sezon da barassi bile yoktu:( ama başka bir köpek vardı. Nedense bana barassi'yi hatırlattı

 Şimdi ev sahibi böyle deyince bana geçen sezondakı kızın köpeğimiş gibi geldi.

Birde geçen sezondakı  Gu Dae Young o meşhur kupası bu sezonda da vardı:)

Hatırlarsanız geçen sezonda katil olayı vardı. Bu sezon da ise katil  değil, başka bir olay anlatılıyordu.

Dikkat Spoi ola bilir: Yine bu sezonda da aşka fazla yer verilmiyordu. Geçen sezon'la karşılaştırmada ise bana bu sezon daha güzel geldi. Ama başlarsanız sadece yemeğe odaklanın. Öyle iştahla yiyorlardı ne yediklerin bilmesem bile baktıkça iştahım açıldı. 
                    

Çoğu kore dizinde olduğu gibi bunun da sonunu hiç beğenmedim.Burdan senaristlere sesleniyorum: Çok güzel başlamıştınız sonunu da öyle güzel bitirseniz ne olurdu:(  Dizinin sadece son bölümünde oğlan kıza çıkma teklif etdi. Hiç şöyle istediğimiz gibi gözü dolu çıktıkların görmedim. Birde galiba bu oğlan çok utangaç. Bu sezonda sadece  dizinin sonunda bir defa kiss sahnesi oldu. Kamera arkasına bakınca kızı öpmeğe nasıl utandığını gördükçe gülesim geldi:) 

Zaten geçen sezonda da kızı bir kere öpmüştü. Sebebin şimdi anlıyorum. Ayy bende utandım şimdi:))



 Resimde gördüğünüz ahjussi Gu Dae Young'un arkadaşı olur. En son bu oyuncuyu Angry Mom dizisinde görmüştüm. O dizide gördüğümüz sert, kaba adam bu dizide tam tersi yumuşacık karakteri canlandırıyordu.
                 


 Şimdi bir kaç replik paylaşacam:


Yalnız yaşamanın dezavantajları. 
                      

Gu Dae Young kıza erkek tavlamanın yollarını öğretiyor:)


Evet Gu Dae Young'cum çok haklısın. Erkek milletinin tümü aynı. Nasılda tanıyor kendi cinsini:D


Bu da son sahnelerden. Birlikte gezintiye çıkmışlar. Öyle çift takarsanız tabiki her keste çift olduğunuzu zanneder.. 

Bu günlük bu kadar. Yeni yazılar da görüşmek üzere hoşçakalın:)



Not:Ramazanın ilk  günü böyle dizi paylaştığım için kusura bakmayın. Maalesef öyle denk geldi ^_^
Birde her kesin Ramazan Bayramı kutlu olsun♡






















1 yorum:

Unknown dedi ki...

Gecen sene ramazanın ilk günü let's eat 1'i izlemeye başlamıştım bu sene de öyle yaptım aç aç izlemekten zevk alıyorum galiba :D Ama ilk sezonu yarıda bıraktım başrol kadın oyuncuyu pek sevemedim -.- ama Seo Hyun Jini seviyorum Another Miss Oh sağolsun :D Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık ^^

 

kiki riki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review