24 Haziran 2015 Çarşamba

Matataki-Bir ışıltı

Gönderen Unknown zaman: 06:26

Pek dram sevmediğim halde bu filmi izlemeyi karara aldım. Doğrusu izledikten sonra hüngür-hüngür ağlayacağımı sandım. Ama sağolsun çok üzmedi beni:)
Evet dram olduğu doğru. Zaten japonların filmlerinin çoğu dram ağırlıklı olur. Matataki bir az farklı geldi nedense..

Konusu şöyle:  İzumi adında genç kız erkek arkadaşı ile motosiklet kazası yapar. Ve erkek arkadaşını bu kazada kaybeder. İzumi bu olayın şokundan hafızasını yitirir. Kazanın nasıl baş verdiğini, erkek arkadaşının nasıl öldüğünü-hiç bir şeyi hatırlamamaktadır. Makiko isminde avukat ile kaza anında nelerin baş verdiğini öğrenmeğe çalışıyor.

Japon filmlerinde hangi diziye baksam bu oğlan karşıma çıkıyor. Her filmde de ölüyor. Herhalde bu da japonlar için  ACILARIN ÇOCUĞU


Film bir az sıkıcı geldi bana. 2 saatlik dizinin 1 buçuk saati kızın hafızası üzerine kurulu. Son yarim saat da ne olduğunu anlaya biliyorsunuz. Sonunda kızın sevgilisinin nasıl öldüğünü gördükte üzüldüm. Kız bence hatırlamasa daha iyiydi. 

Çok ağlayacak bir dizi değil. Ama yine de siz "ben fazla duygusalım, ağlarım, sen odunsan biz ne yapalım" derseniz izleyin derim:D

Yeni yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın:)

0 yorum:

 

kiki riki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review