12 Haziran 2015 Cuma

İstiqamet Nabrutun Çekilişi

Gönderen Unknown zaman: 04:32
Benim gibi yeni blog açanlar için en güzel hediye Header olar sanıyorum.
Ve bununla ilgili  ünlü blog sahiplerinden biri ve benimde her zaman yazılarını seve-seve okuduğum Nabrut çekiliş düzenledi.
 Kazanana Header hediye inşallah ki ben kazanırım♡ kazanamasam da her kese bol şans. Çekilişe katılmak için buraya tıklayınız: 


http://nabrutvebiz.blogspot.com/2015/06/header-hediye-ediyorum.html?m=1                                            
                        

2 yorum:

sezyum dedi ki...

Yorumlarda robot uygulaması çıkıyor onu kaldırır mısın daha rahat olur. Ben de yeniyim beklerim

Unknown dedi ki...

Doğrusu henüz nasıl kaldırılır bilmiyorum. Öğrendiğimde düzeltmeye çalışacam:) bloguna da kısa zamanda gelirim canim

 

kiki riki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review