14 Haziran 2015 Pazar

Sihir Kendimizde

Gönderen Unknown zaman: 05:06
                                     

Bazen olur ya kendimizi her kesten farklı hissederiz. Sanki kimseye belli edemeyeceğimiz sihirli bir güce sahipmişiz gibi. Belki de yanılmıyoruz... Gerçekten kimsede olmayan sihrimiz vardır:)

Ben çocukken bir çubuk bulup 1 hafta boyunca yastığımın altında saklamıştım. 1 hafta bittiğinde çubuğumun sihirli olacağını, ne istersem çubuğumun bana getireceğini zannederim (bunların hepsi sihirbaz şovlarının suçu. Kandırılmışım meğer haberim yokmuş:D) 
Sonra annem benden habersiz çubuğumu attığında sihirbaz olamayacağımı fark ettim:) Diğer bir sefer ise hayaletlere sardım. Casper filminden etkilenip duvarların içi ile geçmeğe kalkıştım. Ama kendimi  kafam şişmiş halde yerlerde buldum maalesef:)

Büyükdükçe ise artık kendimde sihir aramamağa karar verdim. Fark ettim ki, aslında sihir hep kendimdeymiş.  Karşımdaki insanın benim hakkımda ne his ettiğini anlaya biliyormuşum meğer. Nedense geç anladım bunu. 
 İ HEAR YOUR VOİCE  dizisindeki gibi insanların düşüncelerini duyma gibi bir yeteneğimin olmasını çok isterdim (diziden sonra kendi-kendime konuşmağa korkar oldum. Dizi beni iyice paronayak etdi yahu:) Olmayacak duaya da amin denmez ama:( 
  
Bence her kesin onu diğerlerinden özel kılan yeteneği var. Bize kalansa o yeteneğimizi bulmamız. SİHRİ BENİM GİBİ FARKLI YERLERDE ARAMAYIN SİHİR SİZİN KENDİNİZDE. Belki her kesten güzel sesiniz var, ve ya çok güzel resim çize biliyorsunuz, ya da yazmak gibi bir yeteneğiniz var... Önemli olan onu bulmanız ^_^





0 yorum:

 

kiki riki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review