8 Mayıs 2015 Cuma

Neden korkuyoruz???

Gönderen Unknown zaman: 11:09
Çoğu kişinin her kesten hatta kendinden bile saklamaya çalıştığı fobileri vardır.
 

Ve ne yazik ki, bende o çoğunluğun içindeyim:((( Ama benim fobilerim bir az farklı. Kendime bile komik gelen fobilerim var. Yani saklamadan güle bilirsiniz:)))) Hazır olun söylüyorum. En büyük fobim heykeller. Küçük olanlar neysede büyükleri görmeye bile korkarım. Yolumun üstünde heykel varsa bana en uzak sokaklardan bile giderim. Böyle bir fobi varmıdır bilmiyorum( ki inşallah vardır. Yoksa deli olduğu zanedicem:D) Heykel fobisi olan birinin fikirlerini duymak isterim açıkcası. Neyse geçelim ikinci garip fobime. Bu daha beter.))
Büyük, kocaman çarşaflardan, perdelerden korkarım. Bir törene falan gitdiğimde perdelerden uzak kaçarım. Sebebin de şöyle izah edeyim: perdelere yakın mesafede durduğumda asıldığı yerden kafama düşecek gibi hisederim (garip dimi)
Fobilerimden bu kadar. Bazen düşünüyorumda keşki her kes gibi karanlıktan ve ya gök gürültüsünden korkardım. Böyle komik fobilerle kendimi çok yalniZ hisediyommm yaa:DDD. Annem bile evde garipliklerimden dolayi UZAYLİ der bana:)))
Sizinde her kesden farkli korkularınız varsa yazın konuşalım:)
 
Bu UZAYLI kaçar^^ Yeni yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın

2 yorum:

Laz Kızı dedi ki...

benimde bu tarz korkularım var :)) yanımdan geçen kamyon ve dozer tarzı büyük araçlardan korkarım. onlar yanımdan geçerken durur aracın geçmesini beklerim.

Unknown dedi ki...

O korku bende de var. Ama aşırı değil. zaten benim fobilerim saymakla bitmez:)))))

 

kiki riki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review